Data e postimit: 2015-01-13 19:23:38
Lexime: 5657
pendimi
Lloji: Ese vleresuese
Tema: c eshte pendimi
Autori: anto
Shkolla: muhamet gjollesha
Klasa: 9a
Qyteti: gjirokaster
E-mail: antonela@gmail.com


c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo eshte e vetmja menyre per te kuptuar te tjeret dhe veten.
a jeni penduar ndonjehere? keni bere ose thene gjera per te cilat jeni penduar? neqoftese jeni penduar dhe e kuptoni ate qe keni bere do te thote qe keni bere nje hap para ne jete,jeni me te ritur, me te matur dhe me te ndergjegjesuar. kjo eshte gje e mire pasi tregon qe po ndryshoni dhe per mire.
te pendohesh do te thote te mesosh nga gabimet dhe te mos i perserisesh ato, te jesh nje hap para dhe te fillosh te duash e te vleresosh ato qe ke dhe te synosh per me shume. pendohu dhe meso, meso te humbesh qe me pas te fitosh!

Vepra te ngjashme
Autori: Lina koka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Identitet
Identiteti i nje njeriu eshte shume i rendesishem per cdo njeri identiteti mendoj nuk eshte vetem emer mbiemer eshte me e thelle se kaq .Eshte karakteri temperamenti dhe personaliteti te cilin mendoj qe po e humbim cdo dite.A e keni vene re qe ne nuk jeto...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi
Ditet kalojne ,oret ikin ,minutat ecin ,sekondat vrapojne . Por gjithcka mbetet e njejte. Realiteti eshte po i tille. Ju jeni po te njejte. Moskokecares , te pabindur , te harruar .E quani veten luftetar por para tyre jeni asgje sepse ata jane luftetaret ...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Elma Mexhuani · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria e vetme Nena
Nena eshte personi me i rendesishem ne kete bote. Ajo ka bere shume gjera per ne e ka flak boten ,dhe kjo nuk do te thote qe eshte nena ime dhe me ka linde dhe me ka ushyer por eshte jeta ime. Si mua dhe qdo femije nena na ka dhene moral dituri mbeshtetje...
Autori: Dena · Lloji: Tregim · Tema: Jeto me pastertine e shpirtit
A ka dite kur ndiheni as e lumtur as e trishtuar? A ka momente jeni me e lumtura ne bote? A ka caste kur ju duket sikur bota bie mbi ju ? A ka raste kur mbesni e zhgenjyer nga dikush apo dicka? A ka momente ku beheni xheloze ndaj dikujt? A...
Autori: hatixhe mandia · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per atdheun
Kronik ne gure eshte nje liber per te cilin eshte folur aq shume saqe me siguri permbajtja e saj eshte ngulitur ne mendjen e secilit prej nesh.Ne kete liber flitet per qytetin e gjirokastres qe ne ate kohe ka qene periudhe lufte.lopa e fatmirit merrte pj...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: FAMILJA IME E DASHUR
FAMILJA IME JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENI GJYSMA JETES TIME JENI QDO GJE PER MUA DHE ASNJEHER UN NUK DESHIROJ QE TE LARGOHEM NGA JU DHE SHPRESOJ QE TE JEM ME JU NE QDO MOMENT JU DUA SHUM JU JENI MBROJTESIT E MI NGA QDO GJE.
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi kolone · Tema: per nenen time te shtrenjte
sa e shtrenjte eshte nena e kristalte porsi hena ajo eshte shume e mire shume e embel shume e dlire eshte e embel si sheqeri eshte e rrepte si hitleri zemra te behet mal kur gabimet ajo ti fal qe kur me keshillen e saj te pare gjithcka te...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shtepia...
I’M COMING HOME - P. Diddy Shume pak njerez e kuptojne se c’do te thote te largohesh nga shtepia; e kur them “shtepi” nuk dua te kumtoj thjesht nje vend me 4 mure, sepse shtepia nuk eshte shtepi pa njerezit qe do, pa kujtimet e dikurshme, pa...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: MOTRAT E MI TE BUKURA
MOTRAT E MI JU DUA SHUM JU JENI GJEJA ME E SHTRENJET PER MUA JENA JETA IME JENI ATO TE CILAT JU DUA SHUM JENI ME TE BUKURAT NE BOT PER MUA JAM KRENARE QE KAM MOTRE KAQ TE MIRA SI JU.
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...




Komentet e fundit!

Emri: LULJA
Email: FERATIRUSHIT9@GMAIL.COM
Komenti: BRAVO . UN E KAM PROVUAR PENDIMIN DHE TE KUPTOJ

Emri: zahide
Email: zara-xana12@live.com
Komenti: shum mir por veq kaq pak nuk do te ma pranonin::

Emri: Rajmonda
Email: littlerejan@gmail.com
Komenti: Nuk ja vlen per nje vajze te kls se 9 te shkruaj vtm kaq



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com